BLI MED OSS!

+MARGIN MC

ROMERIKE

Det er ikke farten som skiller oss.

 

Det er marginen vi alltid har igjen — til å se tidligere, reagere med trygghet, og komme hjem hver gang.

 

Vi måler ikke turen i kilometer eller tempo. Vi måler den i kontroll vi aldri trengte å bruke.

 

Du er her fordi du vet at god kjøring ikke handler om å tøye grenser — det handler om å alltid ha mer å gå på.

 

Vi er +Margin MC. Vi har alltid rom igjen.


  • Hva gjør vi?

    MC kjøregruppe, med fokus på trafikksikker kjøring.

     

    Start fra Lørenskog / Lillestrøm / Skedsmokorset, avhengig av retningen vi tar for hver tur.

    Det blir rolig (lovlig) tempo, liten gruppe, hyppige stopp underveis så alle henger med, for å diskutere teknikk, utfordringer og potensielle situasjoner, og et sosialt stopp for en matbit eller kaffe.

    Dette passer spesielt for deg som ønsker å kjøre sammen med noen, er ganske ny på sykkel eller ikke har kjørt på lenge, og ønsker å kjøre tryggere framfor fortere.

  • Slik fungerer det

    Vi har en gruppe i appen Spond, hvor vi legger ut turene slik at dere kan melde dere på. Dette er eneste mulighet for å melde seg på turene, trykk på knappen under for å bli med i gruppen.

     

    Siden dette baseres på ledig kapasitet på fritiden, og værmeldingen, kan turene bli lagt ut på kort varsel.

     

    Vi har begrenset antall plasser på hver tur, for å få best mulig kvalitet. Derfor blir det førstemann til mølla for å få en plass.


Hvem passer dette for?

Hva slags utstyr og sykkel må jeg ha?

Hva koster det?

Hvem er jeg? 56 år, tok lappen på tung mc i 1989, og har siden 2020 fokusert på førerutvikling på bane framfor mye turkjøring.

Øystein Sondrup